تهویه مطبوع-اگزاست فن-یونیت هیتر

طراحی وتولید انواع سیستمهای تهویه مطبوع/اگزاست فن/فن دمنده/هواساز/یونیت هیتر/کولر صنعتی و...

تهویه مطبوع-اگزاست فن-یونیت هیتر

طراحی وتولید انواع سیستمهای تهویه مطبوع/اگزاست فن/فن دمنده/هواساز/یونیت هیتر/کولر صنعتی و...

  • ۰
  • ۰

سیستم های تهویه مطبوع (اگزاست فن)

 

باتوجه به اهمیت تهویه مطبوع ونیاز روزافزن بشر به این علم وهمچنین پیشرفتهای فراوانی که در این زمینه صورت گرفته است بر آن شدیم تا اطلاعاتی را در مورد یکی از تجهیزات مهم تهویه مطبوع به نام اگزاست فن سانتریفیوژ فراهم نماییم و امیدوا ریم در این زمینه مورد فایده قرار گرفته باشیم چنان چه  در مورد  انواع اگزاست فن در ظرفیت های مختلف ودیگر محصولات شرکت مهتاب گستر در زمینه سیستم های تهویه مطبوع سوالاتی داشتید، یا قصد سفارش محصول یا استعلام قیمت  وصدور پیش فاکتور را داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.                             مهتاب گستر  021-66706377                    

مشخصات الکتروموتور اگزاست فن سانتریفوژ :

موتورها به کار رفته در سیستم ها مرتبط با اگزاست فن سانتریفیوژو  هوادهی عموما از نوع الکتروموتورکلاسF می باشد، سیم پیچ الکتروموتور اگزاست فن در یک محفظه کاملا آب بندی شده و ضد نفوذ رطوبت قرار گرفته اند و روی سطح خارجی بدنه ی الکتروموتور اگزاست فن سانتریفیوژ پره های بزرگی قرار گرفته تا عمل انتقال حرارت از بدنه ی الکتروموتور اگزاست فن سانتیفیوژ به هوای اطراف را بهبود بخشد ، نوع انتقال قدرت عموما در سیستم ها مرتبط به اگزاست فن سانتریفیوژ از نوع کاهند تسمه و پولی می باشد و در برخی اوقات از سیستم ها گیربکس شفت به عنوان عنصر انتقال قدرت از موتور به اگزاست فن نیز استفاده می شود .

اجزایی الکتروموتور اگزاست فن سانتریفوژ :

1-جعبه ترمینال موتور

2-سیم پیچ موتور

3-سیستم تهویه فن موتور

4-بلبرینگ های موتور

5 -شافت موتور

6-محفظه عایق موتور

7-پایه و نوع الکتروموتور

8-پلاک مشخصات موتور

مشخصات فنی الکترو موتور اگزاست فن:

کالس حفاظتی موتور:الکتروموتورها مختلف بر اساس کالس ها حفاظتی مختلف بر اساس شرایط جوی و محیط کارکرد مختلف طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند.الکتروموتور در اگزاست فن سانتریفیوژ معمولا درفضای باز نصب شده ودرارتباط با هوای تازه ،گردو غبار ، رطوبت وآب قرار میگیرد. بنابراین باید الکتروموتور اگزاست فن سطح حفاظتی مناسب در برابر نفوذ گرد و غبارو رطوبت را دارا باشد. - -IP نمادی از کالس حفاظتی در برابر نفوذ رطوبت و گرد غبار می باشد. عدد اول از سمت چپ در این نشانه میزان حفاظت موتور در برابر گرد و غبار می باشد و عدد بعدی یا عدد اول از سمت راست نمایانگر میزان حفاظت در برابر نفوذ رطوبت یا آب می باشد.

بنابراین در اگزاست فن سانتریفیوژ ،الکتروموتور کلاس IP54 IP55,, که در مقابل نفوذ گرد و غبار در مقیاس زیاد و همچنین دربرابر پاشش آب تحت هر زاویه ای محافظت کافی را برخوردار می باشد ،بالاترین کارایی را دار میباشد.

کالس حرارتی موتوراگزاست فن سانتریفیوژ : کالس حرارتی الکتروموتور اگزاست فن سانتریفیوژمیزان درجه حرارتی است که براساس استاندارد 1-IEC60034 برای موتورها مشخص میگردد ، برای اگزاست فن ها وسیتمهای تهویه  بهتر است ازکالس F استفاده شود، که در این کالس حفاظتی موتور برای مدت کوتاه تا درجه حرارت 155 درجه سانتی گراد و به طوردائمی با درجه حرارت 120 درجه سانتی گراد میتواند کارکرد استاندارد داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی