تهویه مطبوع-اگزاست فن-یونیت هیتر

طراحی وتولید انواع سیستمهای تهویه مطبوع/اگزاست فن/فن دمنده/هواساز/یونیت هیتر/کولر صنعتی و...

تهویه مطبوع-اگزاست فن-یونیت هیتر

طراحی وتولید انواع سیستمهای تهویه مطبوع/اگزاست فن/فن دمنده/هواساز/یونیت هیتر/کولر صنعتی و...

  • ۰
  • ۰

اگزاست فن پشت بامی

در اگزاست فن پشت بامی معمولا،هوا از قسمت ورودی(((inlet)کشیده و از دهنه خروجی(((outlet)به صورت پراکنده به اطراف دمیده میشود.

اگزاست فن پشت بامی یا فن سقفی به دلیل صدای کم ، مصرف کم برق و نیاز به فضای نصب محدود از کارآیی بسیارزیادی برخوردار میباشد.میزان تخلیه هوا یا هوادهی تا 35000 مترمکعب بر ساعت و فشاراستاتیکی ودینامکی تا 1500 پاسکال میباشد.نکته مهم در تولید این نوع هواکش ها مشخصات فنی این هواکش می باشد که بر اساس جداول شرکت گبهاردت آلمان محاسبه شده که یکی از بزرگترین ومعتبر ترین شرکتها در زمینه تهویه مطبوع می باشد و بر اساس قالبها و اندازه های این شرکت تولید میگردد.لذا فن پشت بامی یا فن سقفی تولیدی این گروه صنعتی کیفیت تولیدی بالاتری نسبت به سایر اگزاست فن های موجود در بازار دارند.

جنس بدنه:فن پشت بامی از ورق گالوانیزه مناسب از 1تا3 میلیمتر،ورق فولادی صنعتی ST-37ضد سایش از1تا5 میلیمتر،ورق استنلس استیل از 2تا5 میلیمتر که ضخامت آن تابع قطر پروانه میباشد ساخته میشود.

جنس پروانه اگزاست فن:از ورق فولاد صنعتی ضد سایشST-37 با ضخامت مناسب از 1تا5 میلیمتر تولید شده و سپس با ابزارهای مختلف توسط دستگاه(fixtures)))جمع آوری گردیده و به فلنچ ها متصل میگردد.نکته مهم دیگر در این مورد بالانس پروانه میباشد که معمولا به صورت استاتیکی ودینامیکی انجام میشود .

الکتروموتور:الکتروموتورهای استاندارد تکفاز ویا سه فاز ساخت کشورهای اروپای غربی از کارخانجات معروف(((ABB,SIEMENS, VEM,AEG)ویا الکتروموتور ساخت داخل مانند موتوژن،الکتروژن ویا الکتروموتورهای ضد انفجار استفاده میگردد. 

این نوع ازهواکش ها نیز در دومدل،هواکش های یا فن های صنعتی رادیال سقفی و فن پشت بامی کلاهکدار یا قارچی که از طریق پشت بام یا کانال هایی که به صورت عمودی تا پشت بام نصب شده و دارای تعداد زانوی کمتر با افت فشارکمتری هستند مورد استفاده قرار میگیرند.در مدل هواکش با پروانه آکسیال صنعتی سقفی(پاورروف)به دلیل وجود کلاهک محافظ باران گیر،در مقایسه با مدل آکسیال صنعتی دیواری با افت فشار ناچیزی(حدودا10%)راندمان موردنیاز را تامین مینماید.این نوع هواکش ها به نام های هواکش صنعتی قارچی،فن رادیال سقفی،فن پشت بامی،فن سانتریفیوژپاورروف نیز در بازار موجودمی باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی